Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Maggot666 | użytkownik

imię i nazwiskoMaggot adresza kryształową ścianą słów zarejestrowany21.02.2008 @16:13:19 ostatnio na stronie01.03.2011 @20:10:39




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze648 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-Wioletka007    17.05.2008 @23:14:00
witaj brook logan (no wiesz ta z mody na sukces)
~anko18    17.05.2008 @22:36:32
hehe :D

nienawidze szkiców na rzebe robić!!!!!!! ona kaze nie takie studyjne..... ;/
~Thoriaan    06.05.2008 @16:34:22
dzieki ;]
-Wioletka007    19.04.2008 @19:24:42
no ave ave, fajny sprzęt masz
-Wioletka007    18.04.2008 @21:33:24
ave niewiasto
-Wioletka007    18.04.2008 @21:29:11
yyy... no pamietasz Rene Grushenke z nasza-klasa.pl?
~Christiane    18.04.2008 @21:25:15
ależ proszzz :D
_______
"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."
-Wioletka007    18.04.2008 @16:54:28
a ty przypadkiem nie masz na nazwisko witkowska? :P
~Ambra100    18.04.2008 @08:45:27
Masz talent, ale nie marnuj go dla mangowatych stworzeń
~anko18    17.04.2008 @19:47:12
oj bardzo wiele......
~Thoriaan    16.04.2008 @15:56:50
dzieki za obserwacje ;]
~CathM    16.04.2008 @10:45:08
Dzięki Do góru nogami bo to jeden z wojowników ktorzy mają zdolność przeciwstawiania się prawom grawitacji

--
..broken wings on my arms..
~MonoNoAware    15.04.2008 @21:11:04
bardzo dziękuję
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
~heniek    15.04.2008 @19:49:45
Dzieki Moze sporo dodac ale fakt... wtedy siem napracowal troche ^_^
Ale i tak tera byloby lepiej ; P
_______
-Szedlem sobie po bulki do sklepu, kiedy nagle spadl na mnie kon
-Oh! I co?
-Nic... Akurat mialem na sobie zbroje plytowa
~ByNight    15.04.2008 @19:40:54
bo ten, bo ten
ona ma nogi pod spódnicą:D
_______

~Thoriaan    15.04.2008 @18:32:46
jak bedziesz duzo rysowac to bez problemu bedziesz wymiatac
~MonoNoAware    15.04.2008 @18:25:30
bardzo dziękuję
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
~xKayakox    15.04.2008 @18:20:44
Arigato. ;****
_______
Boku wa Baaakaaa-san~ ! xdddddddddd
~anko18    12.04.2008 @22:13:51
dzieki dzieki wyjdzie Ci lepiej :D
~MonoNoAware    27.03.2008 @20:26:35
dzięki
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
~gabaa    25.03.2008 @19:45:42
DZIEKI
~Kawka097    25.03.2008 @10:37:12
dzięki
~MonoNoAware    22.03.2008 @19:00:59
**___**
_**___**_________****
_**___**_______**___****
_**__**_______*___**___**
__**__*______*__**__***__**
___**__*____*__**_____**__*
____**_**__**_**________**
____**___**__**
___*___________*
__*_____________*
_*____0_____0____*
_*_______@_______*
_*_______________*
___*_____v_____*
_____**_____**
_______*****_______
Kurczaczków Zielonych
Baranków Czerwonych
Bazi Różowych
Pisanek Kolorowych
Dyngusa Tęczowego
I Wszystkiego Dobrego,
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
~Christiane    21.03.2008 @14:06:56
danke :D
_______
"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości
czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."
~MonoNoAware    12.03.2008 @18:54:08
dzięki postanowiłam, ze musze jakąs płaczącą dziewczyne narzsować, bo uśmiechnięte mam już w galerii :P
_______
Nim zamienię się w kamień
wykrzyczę do gwiazd,
że nikogo z nas nie minie strach
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt